v/ Alexander Lacik, CEO, Pandora
Interview v/ chefredaktør Niels Lunde

For to år siden satte Pandora et meget omfattende transformationsprogram i søen for at vende flere års faldende salg. Siden da er meget lavet om i Pandora, Alexander Lacik er kommet til som adm. direktør, og han har ændret måden, selskabet arbejder på.

Med milliardstore investeringer i marketing, nye produkter og digitalisering som våben har Pandora de seneste år kæmpet for at stoppe frafaldet af kunder. Her i starten 2021 ses der endelig tegn på bedring. 2020 var på den måde lidt af et paradoks for selskabet. På den ene side var 90 pct. af de fysiske Pandora-butikker lukket grundet corona, og omsætningen faldt drastisk, på den anden side fik selskabet fremgang i den underliggende forretning, og aktien endte som topscorer i C25.

Niels Lunde interviewer Alexander Lacik om Pandoras turnaround og løfter yderligere sløret for, hvilken strategi der fremadrettet skal bringe vækst tilbage til toplinjen. 

Praktiske oplysninger

Tid: 23. september 2021 kl. 8.30-9.30
Sted: Radisson Collection Royal Hotel, Hammerichsgade 1, 1611 Kbh

Vi gør opmærksom på, at der kan blive taget billeder til arrangementet, som kan blive brugt i forbindelse med markedsføring af andre arrangementer.

Det er kun muligt for medlemmer af Børsen Executive Club at tilmelde sig arrangementet.
Er du ikke allerede medlem, men ønsker at deltage?

Pandoras turnaround - milliardinvesteringer i marketing, nye produkter og digitalisering 

BLIV MEDLEM

Med et Børsen Executive-abonnement er du altid opdateret på de seneste nyheder fra erhvervslivet. Udover adgang til dette møde får du med et Børsen Executive abonnement:

  • Fuldt abonnement på Børsen
  • Medlemskab af Børsen Executive Club, som inkluderer ti årlige morgenmøder med topprofiler fra dansk erhvervsliv
  • Fri adgang til alle Børsens insight-konferencer
LÆS MERE

Bliv Børsen Executive-abonnent og få hele pakken

Copyright © 2020 Dagbladet Børsen A/S