v/ Mikkel Severin, rådgiver og foredragsholder inden for afkodning af mennesker, emotionel intelligens inden for ledelse og forhandling med udgangspunkt i Mind Control teknikker
Interview v/ ansvh. chefredaktør Bjarne Corydon

Emotionel intelligens (EQ) er den vigtigste kompetence for en leder, en direktør og et bestyrelsesmedlem. Ikke IQ eller tekniske egenskaber. Men hvordan kan det være? Hvorfor er der ikke fokus på det i erhvervslivet? Hvad er konsekvenserne ved fraværet af EQ, og når virksomheder forfremmer ledere uden skelen til deres EQ? Og hvad har fx Google tilfælles med US Navy Seals, og hvorfor driver de to organisationer deres forretning anderledes end størstedelen af virksomheder?

Med udgangspunkt i emotionel intelligens som strategisk prioritet for high-performing virksomheder vil Mikkel Severin belyse, hvordan du afkoder folk, accelererer folks trivsel og performance samt optimerer indtjeningen. I sit oplæg vil Mikkel bl.a. afdække business casen og kompetencer inden for EQ, og hvordan EQ er afgørende i alt fra direktørposten over optimal team performance til fastholdelse af medarbejdere."

Lær at:

  • Øge din selvindsigt
  • Afkode mennesker
  • Skabe high-performing teams, fastholde medarbejdere og løse konflikter, før de opstår
  • Forstå, hvilken påvirkning lederens EQ har på teamets performance, medarbejdernes trivsel og bundlinjen

Praktiske oplysninger

Tid: 14. december 2021 kl. 8.30-9.30
Sted: Radisson Collection Royal Hotel, Hammerichsgade 1, 1611 Kbh

Vi gør opmærksom på, at der kan blive taget billeder til arrangementet, som kan blive brugt i forbindelse med markedsføring af andre arrangementer.

Det er kun muligt for medlemmer af Børsen Executive Club at tilmelde sig arrangementet.
Er du ikke allerede medlem, men ønsker at deltage?

Emotionel intelligens er den vigtigste kompetence for en leder

BLIV MEDLEM

Copyright © 2020 Dagbladet Børsen A/S